Elektro Fiala s.r.o. Elektrikář Praha 4, revize a opravy elektroinstalace, elektrické vytápění, výroba rozváděčů nn, alarmy, kamery a datové sítě
Elektrikář, elektroinstalace, elektrická zařízení
... pohoda a bezpečnost pro Váš dům i firmu ...
HLAVNÍ MENU

Elektrikář, servisní a revizní technik, kontakty a informace

Hledáte elektrikáře z Prahy 4, elektroinstalační firmu v Praze 4, potřebujete revizi elektroinstalace, elektrikáře z Prahy na kontrolu nebo opravu elektroinstalace, potřebujete vyměnit vadnou zásuvku, vypínač, jistič a chybí Vám elektrikář, nebo uvažujete o novém osvětlení? Jste firma a potřebujete revizi Vašeho elektrického spotřebiče, nářadí, strojů a případnou následnou opravu? Uvažujete o novém vytápění pro vaší kancelář, obchod, restauraci a potřebujete elektrikáře, nebo chcete mít pohodu a klid ve svém domě nebo bytě a bylo by vhodné, aby elektrikář, revizní technik, důkladně zkontroloval zda je vše v pořádku? Vykradli byt, dům, nebo firmu ve vašem okolí a chcete zabezpečit svůj majetek? Potřebujete novou počítačovou síť, nebo vaše počítačová síť už nevyhovuje a potřebujete elektrikáře na slaboproudé rozvody?

Nabízím Vám řešení, provedu návrh, montáž, revizi, opravu a servis podle vašich představ v souladu s platnými předpisy. Samozřejmostí je i předání dokumentace stanovené platnou legislativou. Působím zejména v Praze 4, Praze 10, ale i v celé Praze a v rozumném okolí do vzdálenosti cca 40 km.

Kontakty a informace

Elektro Fiala s.r.o.

IČO: 02979969   DIČ: CZ02979969
 
e-mail: info(zavináč)elektrofiala.cz
telefon: +420 608400470
whatsapp: 420608400470
 
Provozní doba:
pondělí až čtvrtek: 9:00 – 15:00
pátek: pouze na objednání
 
Sídlo firmy:
Jaurisova 515/4
14000 Praha 4 – Michle
 
Sklad a provoz *):
Na Záhonech 1386/73
14100 Praha 4 – Michle
 
mapa google
 

*) zde není provozovna ve smyslu živnostenského zákona, pouze sklad a místo odkud vyjíždím poskytovat služby u našich zákazníků. Pokud mne zde budete chtít navštívit, je nutné si sjednat schůzku s dostatečným předstihem.

Na základě předchozí dohody je možné sjednat montážní a servisní práce i mimo provozní dobu.

Jaká bude cena zakázky

Cena zakázky je součtem ceny dodaného zboží, použitého materiálu pro montáž a/nebo opravu, ceny služby podle Ceníku montážních a servisních prací, ceny za dopravu, ceny za parkování a daně z přidané hodnoty. U většiny zakázek není možné cenu předem přesně určit, případná cenová nabídka je pouze odhadem předpokládaného rozsahu spotřeby materiálu a pracnosti. Uvedená cena nemusí být konečná, další projednání postupu zakázky je možné po zjištění závady nebo stavu elektrických zařízení na místě. Vyúčtován bude skutečný rozsah dodaného zboží, materiálu a služeb. Z celkové ceny zakázky bez DPH se poté vypočte výše DPH v sazbě podle zákona a DPH se přičte k celkové ceně zakázky.

Jak poslat poptávku a/nebo objednat služby

Nejlépe je poslat poptávku služby prostřednictvím webového poptávkového formuláře, tím se vaše poptávka zařadí mezi zakázky a jak to bude možné, budu Vás kontaktovat aby se upřesnila vaše poptávka, domluvil další postup a případně dohodnul termín realizace zakázky. V případě požadavku na opravu je vhodné do poptávky popsat závadu, případně typ vadného zařízení. Z bezpečnostních důvodů není možné v poptávce bez předchozí domluvy posílat přílohy. Pokud je potřeba poslat foto, např. vadného zařízení, je možné tak učinit přes WhatsApp zprávy na výše uvedený kontakt nebo po předchozí domluvě emailem.

Nemůžete se dovolat? Napište SMS nebo WhatsApp zprávu!

Pokud se v provozní době nedovoláte, pravděpodobně realizuji zakázku a/nebo provádím činnost při které zrovna nemohu vaší záležitost telefonicky projednat. Je také možné, že zrovna nemám telefon u sebe, nebo je na nabíječce a/nebo zůstal při nakládání v autě, apod. Pokud se nedovoláte opakovaně, zadejte prosím vaší poptávku služeb prostřednictvím poptávkového formuláře nebo napište stručnou SMS abych věděl kdo volal a o co jde. Mimo provozní dobu většinou nemám pracovní telefon u sebe a jediná možnost kontaktu je přes WhatsApp zprávy. WhatsApp je dostupný jak ve všech mobilech, tak ve všech počítačích a to i mimo provozní dobu, navíc můžete zároveň posílat i foto. Jak to bude možné, pokusím se vaší záležitost vyřídit v co nejkratším termínu.

Máte nějaký technický, provozní nebo jiný dotaz

Pokud se potřebujete na něco jenom zeptat a netýká se to přímo vaší zakázky a/nebo nejde o poptávku konkrétní služby, využijte prosím přednostně umělou inteligenci, například:

Pokud vám umělá inteligence nedala uspokojivou odpověď a váš dotaz se týká oboru mojí činnosti, můžete poslat dotaz prostřednictvím WhatsApp zprávy a můžete připojit i foto, nebo můžete zadat dotaz prostřednictvím webového formuláře pro emailový dotaz.

Emailové zprávy zasílané jiným způsobem mohou být považovány za spam a ještě před jejich doručením mohou být na serveru vyhodnoceny jako škodlivé, odmítnuty a vymazány.

Přednost při vyřizování zaslaných požadavků

Přednostně vyřizujeme poptávky zaslané prostřednictvím poptávkového formuláře.
Pro rychlý kontakt a rychlé zaslání fotografie, zejména z mobilního telefonu, je možné využít WhatsApp zprávy.
Emailové zprávy se snažíme také vyřídit, ale může se stát, že zpráva bude zařazena mezi nevyžádanou poštu a nechtěně vymazána, nebo se k vyřizování emailů pro velké administrativní zatížení dostanu až za několik dnů.
SMS zprávy jsou spíše na krátké upozornění při nepřijatém hovoru a mohou být přehlédnuty, považovány za spam a omylem vymazány.

MMS zprávy se zásadně nepřijímají, stejně tak nejsou přijímány žádné jiné placené služby, a ještě před jejich přijetím jsou odmítnuty a vymazány.

Formulář pro odeslání emailového dotazu

      Formulář pro odeslání e-mailového dotazu  











    ( * - takto jsou označené povinné položky formuláře )